Monday, November 15, 2010

sesuka hati...

aku mula belajar untuk membuat blog sendiri...lama jugak nk belek2 satu2 ape yg ada..tension gak nk mencantikkan blog nie..heheh..sampai kol4 pagi aku edit blog nie..tak sedar esok aku keje..alahai mata nape takngantok2...agaknye sbb ptg aku da tido tambah2 mlm aku dan lagi minum nescafe...sape soh cari masalah...mintak2 la pagi esok mate ni tak buat peragai...mane tau tibe2 jer mate ni ngantok..abes la tak jadi kerja la jwbnyer...balik ke cite asal..nape tibe2 jer aku pun nk berBlog jugak??heheh..sebenarnye cam seronok jer tgk kwn2 ade blog nie...aku taknak la blog ni npak skema jer cume ape yg aku rase aku nk tulis aku tulis la...so selamat datang ke dunia blogger ye cik sizuka..hahaha...

2 comments:

juju said...

SELAMAT BER"BLOG"..EHHEHE.....

Cik Nurul... said...

hahaha...ni baru nk aktif la nie..