Sunday, September 25, 2011

seminggu yang cibok....

sepanjang seminggu ni memang mencabar....masih cube nak k-cap bende baru...tak semudah yang disangke rupenyer...nak kene belajar 2 dalam 1 agak mencabar minda....kene pandai manage cara kerje balik...tibe2 teringat care kerje dekat UM dulu...banyak bende nak kene handle...mane dengan budak 3rd year medic,mane ngan bdk2 dental lagi..mane dengan nursing lagi,claim2 oncall doktor lagikan...tatau la bape keje kene buat mase kat sane...2tahun dekat sane menjadikan aku kuat nk uruskan kerje2 aku yg menimbun tu..belum lagi time student nk exam alamatnye stay back lar...

sekarang ni yakin boleh!!!!takda bende senang dalam dunia ni..so cabaran yang diberi harus pikul...mesti boleh lah nurul farhana...kite belajar dari mule..InsyaAllah akan dipermudahkan segale kerje2 tu sume....mule2 serius stress dengan keje baru tu...yela sekali masuk failnye bertingkat2...bile nak abes pun tatau...hahaha...sekarang ni da ok dah..takde stress2 dah...makin serasi dihati ade lar...hahaha....(ayat sedapkan ati ke ape...) 

cume itu lar..rase mcm ade je yg ilang bile dah ade rombakan besar-besaran kat unit PP...tak dapat dah nak menempet kat tempat anis kat tempat kak ju...nk merayap kat belakang dok cari kak fira...nak kate boleh jumpe memang lar..tapi xkan nk cari dorang kat atas time keje..mesti dorang pun sibok kan...malas nak pk lar..nanti sedih pulak jadinyer..dah lar aku ni kuat beremosi....

ok lar..nanti aku update sal last aku kat umah aku yer..umah aku dok 2tahun kat situ...port baek punye yang penah aku dapat....

No comments: