Monday, April 4, 2011

hang out with gengs...

Assalamualaikum sume....

haaaa..asal tetibe poster filem cun ni lak kan....hahahah....
saje jer nk cakap semalam aku ngan budak2 ni g tengok....
tengs ya mena,hairul dan bakis sudi teman princess ni yang nk sangat2 tengok filem cun ni...
bukan sebab ade remy ishak ke ape...
niat nk tengok filem ni sebab media dok kate filem ni best sangat...
jadi aku pun nak la tengok kan....
yang paling best tengok ngan dorang ni...
cite ni best sangat penat gelak dok dalam panggung
sampai bakis leh dengar aku gelak...
hahahahha..kalo nurul farhana da gelak habesss la...
xde da nk kawal2 kua terus da...
cite ni penuh dengan gelak2 ade jugak part2 yang sedih begenang la air mate....
nasib la ending cite ni sonok..hepy ending la....rase nk tengok je lagi...
 watak Bedah Tonggek & Eton Gebu sungguh la lawak tambah eton gebu ade jer aksi yg buat aku gelak besar...
yang ni lak..alahaiiiii...sweetnyer la dorg ni...terus aku feeling sensorang....hahahahah....

ok2...cukup2 pasal filem cun ni..kite cite sal aktiviti yang aku buat semalam 3 April 2011...semalam bakis belanje mkn.tempat mkn kteorg pilih ialah restoran saba a.k.a restoren nasi arab....byk jugak la bakis abeskan duit tok belanje kteorg makan...
nak tgk gambar???xdela..kteorg ni jenis dapat makanan terus ngap...xde nk posing2 da...
panggilan perut harus diutamakan...hihihihi..lame jugak la kiteorang dok kat kedai mkn tu..
tak peduli orang ramai ke tak yang penting harus menikmati makanan free...hihihihhi....
menu yang dipilih ialah..mena@menamejah dan bakis ialah chiken chop..hairul pulak mkn kebab dan aku lak nasi arab share 4 orang...siap ngan desert sorang satu..puding coklat...air lak ade air epal ngan air barbican...
habes2 mkn tgk ade byk lagi mase tu yang g alamanda pulak tgk wayang....
cite ape????
cite kat atas tula....hihihi..sayang korang la sudi mengalah dengan princess tok kali ini....
mesti korang nk tau restoren saba tu ape kan..sat aku cari kat google yer...
haaa...ni la die tempat kiteorang mkn...dekat cyberjaya ok....

okla yer korang..next perjumpaan belum dikenalpasti lokasi dimane lagi tapi next wayang nak tengok ialah Nur Kasih la pulak...kali ni giliran Princess Mena punyer cite lak...hahahah...booking tarikh cepat2 na..cheq bulan 5 jadual da pack 3minggu berturut2 balik kampung....

No comments: