Wednesday, June 22, 2011

Kursus...

selamat malam sume...minggu lepas aku berkursus selame 2hari dekat atas jer....(mane peruntukan nak kursus kat luar nie)....hahahah..suke2 je kan..kang kene saman baru tau...setelah berkurun lamenye aku tunggu kursus akhirnye dapat jugak..baru 3hari...alahai..payahnye la nak dapat 7hari ni...asal la sungguh payah...tak macam tahun lepas...berlambak2 kursus...sampai nak muntah asyik g kursus jer...

korang nak tau kursus ape yang aku g???saje je nak g kursus yang tak berat kepale otak sebab petang pas keje aku ot pulak..kang da berat blaja nak buat ot sampai kol9 flat terus tenage aku...walaupun hakikat memang penat sesangat minggu lepas..dengan audit lagi..dengan fail2 peminjam yang da berada SEMINGGU lamenyer ditempat aku...makin lame makin bertambah...hadooiiii..

eiii makcik..kursus ape???hahaha..saje jer...Kursus Pelupusan Fail dan Rekod...dalam hati rase macam nak jer lupus fail2 yang ade dekat meje aku tu haaa...makin bertambah2..buat ade lagi..buat ade lagi..ntah bile nak habes tak tau....selagi diberi pinjaman selagi tu la ade fail..hahaha...Penceramah untuk kali ni ialah Pn. Zailan binti Yussoff dari Quality Quest Resources...Puan Zailan ni kalo korang nak tau mak kepade Daim...ala..yang jadi Daim dalam drama Juvana kat TV3...kalo korang tak tau sape google jela sape pelakon bernama Zahiril Adzim...

best jugak la Puan ni bagi ceramah walaupun rate2 peserta MENGANTOK..bukan ape..tajuk kursus pun da macam bosan kan..penceramah boleh cerite jela..bukan boleh buat aktiviti macam kursus2 sebelum ni...tapi bagusnye asal nampak je ramai yang mengantok mule la die cerita pengalaman-pengalaman yang menarik sepanjang beliau berkhidmat di penjara...seriau jugak la dengar cerite2 die...nak cite pasal orang kene gantung la..cerite mistik la dibantu "sesuatu" sepanjang beliau melupuskan rekod...meremang betul la dengar cite beliau nie...

sepanjang 2hari ni berkursus ade jugak input yang kiteorang terime..ingatkan senang je nak lupuskan maklumat2 kerajaan nie..rupenye bukan senang..nak kurantin dulu la..nak kene bersih dulu la...nak kene dapat kebenaran daripada ARKIB la....

Jap lagi nak share sikit video yang aku rakam nie...hahaha..rakaman tersembunyi aku lakukan..tu namenye takde keje..orang lain sebok dengar aku lak dok rakam2 lak....

 




Puan Zailan ni ade blog jugak tau...kalo korang nak g la lawat kat SINI...saje2 je nak tengok kan...wahhh..promote nampak...heheheh...takde la...saje nak sharing ngan korang.....

p/s:next N3 nak tunjuk gambo yang dan aku amek yer..malas nak masuk dalam N3 ari nie...

1 comment:

diari hati said...

sronok dgr puan zailan cte psl pgalaman die..bkn sng nk lupuskan smua fail tu..org2 yg sbr ktinggiannye je yg leh buat mcm nurul..huhu~