Thursday, February 9, 2012

Still love with me....

Assalamualaikum..Selamat petang salam 1 Malaysia...

Hari ni genap usia kekasih hati 3tahun...Semoga masih setia bersama aku tanpa jemu dan tidak la meragam ye apeQ...maklumlah makin lama makin kuat merajuk buah hati memasing kan...taknak yer merajuk-merajuk ni..penat la kalau kena jumpa doctor apa pun tak boleh...nak dating pergi kerja sesama pun tak boleh apatah lagi pergi kesana kemari kan...

Pejam celik pejam celik dah 3tahun usia my apeQ tu...kalau ikutkan dah banyak jasa dah my sayang tu..pergi ulang alik ke port dickson setiap minggu sampai lah habis part time belajar..pergi kerja di UM...pergi kesana kemari...tak lupa jugak kat NAH sebelum aku dapat apeQ ni..kesana kemari aku usungkan...kalau difikir-fikirkan baru 2kali lah apeQ buat hal besar time dating bersama-sama..satu masa kenduri kak nurul di melaka pada tahun 2009 sekali pada tahun 2010 dekat depan opis...okeh taknak merajuk lagi yer..penat lar nak pujuk kena keluarkan duit banyak...

Saja je nak buat entry sal apeQ mana tahu akan datang ada kenangan bersama..memang la tak mewah pun apeQ ni tapi cukup la membahagiakan aku untuk kesana kemari tanpa ada halangan kan...aku happy apeQ pun happy...hahahaha....macam la apeQ rasakan...tapi orang kata kereta dengan tuan dia biasanya kamcengkan...cuba korang kata nak beli kereta baru tak ke meragam je kereta korang tu...hahahah..pandai-pandai je bagi contoh....

Ok lah malas nak cakap panjang-panjang setiap entry aku tak pernah nak pendek macam orang lain..try2 buat pun tak jadi...dah macam pelik je aku taip pendek-pendek macam orang lain..xpela..lain orang lain kan cara penulisan...buat apa jadi orang lain kalau itu bukan kita...ok la nak balik rumah penat dok opis ni..poyo je tukar masuk kol7.30 pagi tapi balik lambat jugak...

No comments: