Sunday, February 6, 2011

Kenangan lalu...

bile dengar je lagu ni terus teringat kenangan lama...walaupun hati ni tlh dapat terime kenyataan tapi sakitnya masih terase..kuatkah aku untuk melupekan terus kenangan2 bersame selame ini...ntah la mungkin ade hikmah disebaliknye yg aku sendiri tidak tahu...bukan mudah aku bangkit dari kekecewaan ini..selame ini aku tkt bermain cinte..takut hubungan yg dibine tidak sampai ke penghujung yg diharapkan...rupenye betul hubungan yg dibine semase umurku 18tahun kecundang akhirnye tanpe aku tahu sebabnyer...bia lah sume itu berlalu...aku tidak penah salahkan sesape dlm hal ini..mungkin ade kekurangan dari diri aku ini yg menyebabkan dia mengundur diri...dan sekarang ini aku telah dapat menerime kenyataan bahawa kami tiada jodoh...semoge dia berbahagia dgn insan lain yg lebih memahami dirinya...

 
p/s:khas untuk korg jugak yer...

No comments: