Saturday, October 15, 2011

Penanda buku dari Ilya Abdullah...

Selamat malam...baru berkesempatan nak menulis balik....2,3 minggu yang mencabar minda dan emosi sehingga tenaga diperah 100%...harap2 minggu akan datang tidaklah mencabar dari minggu2 lepas...badan terlalu penat sampai kite tak boleh tido dibuatnyer...

sebenarnye nak bercerita pasal dapat penanda buku dari novelis ni..ala..bangga kemain kan aku ni..padahal bukan dapat hadiah dari orang besar pun kan....penulis novel je pun...tapi oleh sebab aku ni pencinta novel2 maka hadiah kecil ini pun dah macam dapat hadiah besar...memasing ade hobi yg memasing suke..macam aku novel ni macam teman aku...teman dikala aku bosan..dikala aku sunyi dan dikala gembira...walaupun aku ade BFF's ok...tapi bff aku tak suke bace novel lar..(hahahah...anda seorang yang jiwang ok)

Oleh sebab hobi yang mcm mane boleh lekat dihati ni pun tatau lar...aku ni rajin follow blog2 penulis novel...yang mane berjinak2 di dunia penulisan...dorang punye cerita ni boleh buat aku hilang stress kat opis yang pentingnyer...(ok..itu dulu..sekarang sibuk mengalahkan pm tak boleh bukak blog kat opis takde mase).




dua penanda buku yang aku dapat dari penulis novel coke n sundae,566 hari mencari cinta..thank kak ya bagi 2 penanda cute ni kat kite yer...korang kalo rajin boleh jer g blog Penulis . Mane tahu korang pun kaki novel gak kan...tak pun nak berjinak2 dengan dunia penulisan....nanti dapat lagi penanda buku yang comel dari kak ya..sebab dapat jawab soklan dari die...ok la ini je nak cite tok kali ni...

P/S:aku hanya reti baca novel nak buat novel cerita yang menarik untuk orang baca tidak sama sekali..aku bukan insan yang boleh melahirkan perasaan melalui kata-kata...