Monday, October 3, 2011

terapi stress~~matluthfi90

Selamat malam sume...sejak 2menjak ni aku dilanda stress yang teramat sangat...nak-nak mase bulan puase tu sampai la raye...oleh sebab aku stress je manjang jadi kene la cari terapi lainkan untuk hilangkan stress...nak berchenta dan berkasih sayang buat mase ni memang takde calon...jadi tak boleh la nak sharing2 masalah cam dulu....asal ade je masalah sharing2..nak orang dengar masalah kite pastu bagi kate semangat kat kite kan...hahahaha..siyes nak gelak sampai kua air mata..tak matang langsung ko ni kan....(bole la cakap tak berchenta lagi kan)

aku jumpe jugak la 2,3 cara buat stress aku hilang tanpa seorang kekasih disisi....(ecececeh...poyo je kan)...serius memang aku da jumpe yang betul2 buat stress aku makin berkurangan sehingga aku boleh bergelak sakan sekarang ni...aku cite la ape bende yang aku buat boleh ilangkan stress aku ni...pertame bile korang stress yang teramat sangat korang cube makan coklat...mesti korang rase freshhhhhhhhhh gile lar....cam aku lebih suke makan coklat hitam tu..coklat stress aku panggil lar....coklat ni pahit sikit lar..agaknyer bile kite stress perut lapa la kot tu yang nk makan kan..korang try la....jangan korang makan orang dah lar....(yg ni lebih kpd diri sendiri..)

yang kedua pulak aku rajin jugak layan video2 bole buat aku ketawe..contohnye tengok video yg boleh buat korang rase sangat2 cool...macam skang ni aku layan video2 dari matluthfi90...seyes memang kelaka....nak2 video2 die bukan video kosong...orang kate bukan buat video syok sendiri takde intipati...bole dikatekan sume vidoe2 yang cube matluthfi ni nak sampai ade mesej yang boleh buat ko berfikir...sambil2 tu korang layan la gelak tgk video die...dengan "lograt" utara die tu...memek muke die..(budak ni serius sweet....terpikat okay..)

aku attachkan la serba sedikit video matluthfi ni..yang mane aku suke la...seyes aku main gelak2 jer..kalo plan xpe gak..ni abes sampai umah leh dengar..abes setan berterabur kua dari perut...kalo korang rajin korang leh pegi terus page matluthfi ni kat youtube...ala korang pegi je dekat LINK ni...










ni antare2 video faberat aku lar...kalo korang nak tgk kat utube g jela link yang aku bagi kat atas tu yer...so lepas ni harap2 aku tidak la dilanda stress yang melampau...tak syok keje takde cabaran kan..jadi sekarang ni think positif jer..InsyaAllah akan dipermudahkan segale urusan dengan bantuan dari-Nya..tawakal dan ikhlas dalam membuat sesuatu kerja itu pasti diberi ganjaran yang tidak ternilai....so korang smileeeeee.....

No comments: