Saturday, May 21, 2011

sambungan.....

aku nak sambung balik la sal cite yang aku lupe nak sambung...pasal book fair tu la....malas nak cite panjang2 la kali ni...aku masuk kan gambar jela...senang cite..korang tak paham korang paham2 kan la yer..heheheh...teruk tol aku kan..yela-yela...aku cite sikit jer...saje jer nak suh makcik taip banyak2 kan....korang ingat lagi tak mase bookfair tu?kalo tak ingat g bace balik kat sini. mesti korang nak tau ape aku beli kan...ni kat bawah ni aku da upload gambo...SERATUS ENAM POLOH HENGET abeh...tapi takpe la..kate minat takkan nak berkire kan.....

yang ni aku borong dekat booth Fajar Pakeer..siap dapat katalog,penanda buku lagi....

ni aku beli kat alaf21..kedekut la alaf21 ni..tade nak bagi sumethig ke hape..
Sebanyak 10 buah buku yang aku beli..cume baru 3ketul je aku bace...mood membace aku tak datang lagi la..so aku peram jer la buku2 ni dulu..kalo tak beli rugi pulak kan..diskaun banyak time bookfair ni...kalo ikutkan aku da berabeh kat novel2 ni lebih 1K untuk 2thn ni...ade jugak la tanye "tak rase rugi ke buang duit beli novel ni?????" hobi OK...kalo da hobi takde istilah "MEMBAZIR" dalam kamus hidop tau...

Macam tu jugak bagi peminat-peminat kereta dorang sanggup ni berabes ratusan ringgit tok ubahsuai kete2 dorang tu...sebab ape??KEPUASAN tau tak..sape yang takde hobi tu g la carik hobi ape yang boleh korang buat....kalo tak kan>>> mesti korang tak kan rase ape itu puas..hahahah..jangan nak double meaning lak yer....korang ni sume otak2 terlebih terer maju kedepan....hahahahhah....

da tak muat aku letak jela atas rak tu...tunggu la aku beli rak baru pulak...

buku2 ni aku tagging tau...nak tau da ade bape buah sebenarnyer...nnt ade mase nak kemaskini balik buku2 ni sume...

haaaa..npak tak korang....buku2 kesayangan makcik ni tau...hilang mau mengamuk sehari...
buku2 yang aku beli tu bakal telah memenuhkan rak novel aku..sampai nak membuak2 mintak rak baru..hahaha...tunggu duit masuk la baru beli rak baru...buku2 ni sume aku sayang..even mak aku kate xyah letak dlm bilik tido la..nanti mak beli rak besar letak sume buku2 aku ni kat lua..OHHHHH...TIDAKKKKK!!!!tak sanggup makcik...kang hilang mau meraung aku setahun...tidak lah...bukan nak buruk sangke ke ape..sayanglah...penat aku ikat perut bulan2 nak beli buku2 ni sume..kalo orang nak pinjam aku ok jer..tp jagenyer buku2 aku ni leklok...pastu jangan la lupe pulang...

ok la malas nak taip panjang2 lagi..ade lagi 1 entry yang aku nak buat pastu nak sambung buat keje yang bertimbun atas meje aku ni ha..serabut da kepale aku tengok bende2 alah ni...diulang SERABUT ok...

3 comments:

DeQWa said...

perghh!!! byknye novel...hihihi...
xsempat baca,meh aku tlg bacakan..hahha...
aku pun skrg ngah layan novel2 gak nih...

dina kasyah said...

wahhh..mmg kaki novel lah nih ^^

jelesnyaa! ari tuh g book fair duet kering..hohoo..sempat tarik 3 novel je. lepas tuh mampu pandang jer ^^

Cik Nurul... said...

Qaseh:hehehe...mood tak sampai lagi...ok la tu so tade la bulan ni makcik g borong lagi novel2..tp tatau la lalu depan MPH tergerak ati beli novel baru lak...bace tak beli je lebih..hehehe...

EK:heheh..ni pun mmg bajet ckit jer..sbb bulan yg same nk g jenjalan...tu pun tahan nafsu nk beli novel lain...