Monday, May 16, 2011

selepas 7 tahun berlalu...

selamat malam....mesti korang pelik kan...ape yang da 7tahun berlalu....hehehe...ni pun nak cite sal hari guru lagi....sungguh tak sangke selepas 7tahun tinggalkan sekolah cikgu maseh ingat kiteorang...dan paling terharu kad ucapan yang kiteorang beri masih dalam simpanan beliau...rase macam tak caye tp hakikatnyer betul...Cikgu Rahimah yang mengajar Ekonomi Asas masih menyimpan kad ucapan dari kiteorang....time kasih cikgu sebab tak jemu mengajar kiteorang hingga score dalam ekonomi ni...teringat dulu lepas habis sekolah kami terus ke library untuk stady group dgn beliau...tinggal lagi sebulan 2 sebelum SPM menjelang...tanpe jemu beliau mencurahkan ilmu dan tip2 bergune untuk menjawab soalan ekonomi yang aku tak suke....dari keputusan GAGAL semase trial SPM buat aku takut untuk menjawab kertas peperiksaan ekonomi asas....atas tunjuk ajar tanpe jemu akhirnye result keputusan ekonomi asas aku mendapat B daripada G...sesungguhnye aku berterime kasih diatas tunjuk ajar...rupenye ade 2kad yang makcik hantar..gile kose dari skolah rupenyer...hehehe...


kad ni diberi oleh ismi,mena,aku,lagi 2orang tu tatau sape punyer sain...

yang ni aku ngan ismi bagi....yang ditulis oleh ismi...

aku sendiri lupe bahawe kiteorang penah menghantar kad ucapan penganti diri untuk cikgu rahimah...tak pasti pulak kalo ade kad ucapan yang diberi kepada cikgu2 yang lain...hehehe..papepun "TERIMA KASIH CIKGU" diatas ilmu yang dicurahkan sepanjang kami menuntut ilmu di SK Kepong (FRIM) dan SMK Kepong dari 1994 hingga 2004...jasamu dikenang sepanjang hayat...

No comments: