Monday, August 1, 2011

hepi besday ayah...


selamat malam korang...eh..eh..eh..silap2..selamat pagi sebenarnyer ni...tetibe pagi ni semangat nk update belog..da bape ari tak tau nak tulis aper..cite byk tp malas nak buat sebenarnyer ni...kali ni nak cite sal ayah pulak la...entry khas buat Ab Jalil bin Muhammad...

sabtu bersamaan 30 julai 2011 merupakan besday ayah yang ke-56...selamat menyambut ulang tahun yer yah...semoge panjang umur..dikurniakan kesihatan yang baik..sentiase sihat2 selalu...hari jumaat lepas keje sume kene turun selayang...sebab ape???sebab ayah nak belanje mkn la..hihihi..ade ker ayah kene belanje anak2 makan...patutnye anak2 la kan..tapi kali ni ayah yg nak belanje makan...

jalan pulak jem gilos nak g selayang tu...hangin tol rase..baru merancang nak shoping kat jusco kepong..tapi sampai da lewat xdela nak g..frust..frust...baru berangan nak shoping handbag kat sane...hhhhuuuuu..sayu yer la ati..hahahah...menyampahhhh!!! terus kene g kedai makan yang ayah nak belanje tu..kedai yang the best la bagi ayah...hahaha..xde kedai kat putrajaya dapat menawan ati ayah ni..hehehe..

menu kali ni pulak ialah ikan siakap masak 3rasa,siakap masak pedas,sotong goreng kunyit,udang+sotong goreng tepung,sup ekor,telur dadar ngan tomyam....tomyam tu aku yang nak makan..ayah kate xpayah la kan da ade sup ekor...aku nak jugak mkn tomyam...last2 order gak la tok aku ni..heheheh..sayang ayah...gambar2 sume aku tak snap..xde mood la nak amek gambo...(hahahah..sebenarnyer aku ni eksaited nak makan la...mane ade aku penah nak snap gambo bile npak makanan..)

kali ni adik aku yang bongsu tu takde xdapat join..yela budak sekolah lagi la kate kan...ko dok dendiam la dik kat asrama tu..next year kalo ko ade kite sambut la besday ayah tu pun kalo ko tak blaja lagi...adiah???ade la...xkan la aku tak beli adiah tok ayah kan...walaupun xdela mahal beribu riban aku harap ayah suke la yer...(memang suke pun..terharu la tu anak bagi adiah...hahahah..sengal otak aku ni)

macam biase geng pakatan rakyat aku..siape lagi dak anep la...ngan anep ni la aku selalu kongsi duit beli adiah...yang lain payah la nak pakat2..ngan budak ni senang sikit...xyah pening2 sume beres...tok kali ni aku ngan anep bagi set tali pinggang...ade beg duit a.k.a dompet plus bold pen....aku kate ngan ayah pen ni tok sain2 insurans die tu...yang angah bagi baju batik kat ayah..ok la tu...tahun ni kiteorang sambut besday ayah kat umah jer..taun lepas kat tempat mawi kawen tu..kat mane yer korang...ntah tak ingat la..malas nak pikir..heheheh..

ok la kang penat lak korg nak bace panjang2 ni kan..so benti setakat ni jela...buat ayah..semoge dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik...sayang kat ayah walaupun takpenah keluar dari mulut kite ni...nak beuk camno anak ayah ni tak pandai tunjuk perasaan die...tapi kite tau ayah tahukan anak2 sayang ayah ngan mak kan...
ayah ngan akila..time ni baru sampai..bergambo sat ngan kude..

ayah ngan apikah..bukan senang nk dpt gambo ayah tgh senyum nie...mahal tau...hihihi

ngan cucu2 ayah..baru 3 orang..aku bile nak bagi cucu kat ayah????ntah...

potong kek..

mak ayah n akila


adiah dari akila buat atok...

heheheh..ni merupekan gamba tahun lepas...tengok tahun pun da tau kan...tahun ni xde amek gambo la..sambut kat umah jer..lagi pun along ngan angah tade..tak dpt la nak bergambo puas2 cam tahun lepas...untuk tahun ni ade gambo kek jer..tu pun aku dan snap..gambo adiah xdan nak snap aku da bagi ayah..xkan nak mintak balik kan...eh2..tahun depan sambut besday puase lar....ok bai..

No comments: