Sunday, August 14, 2011

shoping raye bersesak beramai2 di kuala lumpur....jumpe siti nurhaliza...

poyo giler kan tajuk entry aku hari ni.mane ade la saje je bikin gempaq sikit...hari ni bersamaan 14ogos pagi2 lagi aku da pegi sogo nak shoping raye la kekononyer...padahal bukan baju aku yg nak dibelinyer...adik aku 2orang tu yang nak shoping raye...

niat kat hati nak cuci2 mate jer..penat la dok umah...heheh..padahal semalam aku da merayap sampai ke kepong tu ha..tak puas2 lagi...bulan ni cepat la aPEQ kene g jumpe doktor..merayap tak ingat kejenyer...ok la malas nak merapu2 lagi seteret the point..sampai sogo dalam kol9.25..tu pun ramai yg da sampai..kol bape dorg kua umah pun tatauu...so aku bace novel dalam kete dak anep tido..mengantok katenye tengok bola sampai pagi gitu la...

masuk2 dalam sogo...mak aihhhh..gile ramai orang..baru kol10 pagi...aku ikot la mak pilih baju tok ayah yang budak 2 tu mula la aktiviti menghabeskan duit mak....tau dah dorang tu...pilih punye pilih dapat la baju ayah 3pasang t-shirt..yang aku pulak da nampak hanbag depan mate mule la gatal nak tengok2...alamak!!!ade yang berkenan lar....pusing2 tengok bag tu..nak beli ke tak..nak beli ke tak???beli la lagi pun ade diskaun 20%...rugi pulak tak beli kan...pes time beli bag mahal2 camni...kopak duit aku...

lepas da abes shoping kat bawah naik pulak kat atas cari baju budeak 2orang tu pulak...time ni agak naik la suhu kemarahan aku...ya Allah...mengalahkan perempuan anep ni pilih baju...stress aku..da penat kaki kesane kemari...pilih..cube..tak jadi..pilih..cube..tak sesuai...last2 meh sini ahkak ko yang pilih...senang sikit keje aku..orang makin lame makin banyak..sogo ni da jadi macam tin sardin dah...pilih baju je dekat sejam budak anep ni...sambil2 aku tunggu die try baju aku g amek gambo dari atas....

cute pulak die ni...kurang stress aku...gatalnyer...





budak cerewet..adoiiii...

repot rimes....






ok..jom balik....

akhirnye setel jugak la aksi2 pilih memilih ni...penat aku berdiri ngan ramai2 orang tadi..pastu nak balik aku tengok ramai orang berkumpul...rajin jugak aku nak tengok ape yang berlaku..rupe2nyer siti nurhaliza datang sogo tengah promosi simplysiti...wahhh..tak lepas peluang amek gambo die...cantik la siti ni..ingatkan dalam tibi jer nampak cantik...ok!!orang ramai2 tolak nak amek gamba siti ngan kepale bodyguard sogo yang poyo tu...aku bukan nak amek badan ke kepale ko la..tepi la sikit...hehehe....




yang ni jela dapat aku amek...asyik masuk badan.kepale orang lain jer...amek pulak gune kamera cabuk memang la gini...operasi kumpul duit beli kamere baru la camtu...kua sogo jem lagi..rupenye ramai yang nak masuk sogo dan jalan tar...selamat bershoping yer Malaysia....

No comments: