Sunday, August 14, 2011

terharunyer....

mesti pelik kan tajuk kat atas tu???hahahah...saje jer...sebenarnye memang terharu pun..ape yang terharunyer???selepas sebulan berlalu baru nak buat entry pasal ni..dah expired sebenarnye pun....saje je nak buat gak pasal nie...mane tau bende ni bole jadi kenangan mase akan datang sape tau...serius terharu sebab ramai kawan2 yang ade dibelakang aku sebenarnyer...eh2..pasal ape???tetibe buat ayat tacing2 lak...

hehehe..tade la..sebenarnyer aku terharu kawan2 sambut besday aku yang ke24..ingatkan tade sape yang ingat besday aku...telahan aku rupenye salah...bile sensorang ni cepat tacing2..dulu mmg ditunggu2 besday sebab leh gayut sampai pagi...time kasih yer yang wish same ade by sms,fb ataupun call...terharu weh korang igt besday aku...ingatkan tade sape nak ucap "hepi besday" kat aku...yela..taun ni besday aku jatuh ari sabtukan..kebetulan time tu aku balik kampung ade kenduri..mak beli kek pun kat sane..tade la meriah kek aku tahun ni...

ingat lagi tak ENTRY ni?kan aku ade buatkan sal debar2,perang2 tu bagai???sebenarnye dorang ni gimik kuat lar...takut aku nak g opis...bukan boleh dijangke..cukup2 la tahun lepas partition aku penuh dengan belon2 ucapan yang dorang buat..ngan tepung atas kerusi lagik..hahahah...sweet jugak bile teringat aktiviti dorang tu....gile tak tekejut pagi2 dari jauh tgk tempat meriah giler..hadoiii..malu tau...korang tgk gambo kat bawah ni kejutan yg aku terime...selepas 3 hari besday...hehehe...





patut la macam pelik jer sehari sebelum kejadian ni..dorang ni pandai betul la..ingatkan asal la susahnyer nak kua g sunway..rupenyer2 ini keje budak2 ni..sebelum tu dorang bawak g makan mcd kat sunway..tibe2 ade lak kek tok nurul farhana...huhuuhuhu..terharunyer la mak kan...da lar dorang belanjer...




kek ni mak yang belikan...sebenarnye pakse beli kek diri sendiri...hhahahah...
itu sume tahun lepas..tahun ni pun same dorang wat suprise lagi..terharunyer la makcik tau...taun ni kiteorang g karoeke dulu menjerit2 dalam bilik kecik tu baru melantak kfc...syiok rupenyer melalak2 ni...memule tamo kate nak tgk jer tapi bile dapat jer mic..hadoiii..tak lepas2 ok..malu tol la budak ni ha....ingatkan nak makan kfc dalam bilik karok tu tapi tak bole...

pas kiteorg menyanyi terus g tepi tasik mane ntah kat masjid besi tu makan..bestnyer makan kfc sambil gelak2...dekat kol11 malam gak la kiteorang balik..mak asyik tepon jer kat mane..yela da malam tak sampai2 lagi...balik tu aku ape lagi pecut lar..seram gak nek kete malam2...korang tau jela..putrajaya ni malam mane ade kete atas jalan dah sume dok rumah rehat....best jugak lepak2 kat putrajaya memalam..sejuk jer...

kek 24th...



matahariku.....

kak mai,nana n kembaq

yang ni kek beli kat kampung..tade meriah cam tahun lepas..heheheh...gile kose jer asyik nk kek secret ajer...

time kasih daun keladi yer korang sambut besday aku tahun ni...seronok hang up ngan korang...tahun depan jgn lupe sambut lagi yer besday aku...heheheh..kepade korang yang wish dan memdoakan yang baik untuk aku terime kasih banyak2..semoge persahabatan yang terjalin diberkati dan dirahmati...bersyukur dapat kawan macam korang..baik kawan biase,kawan baik,member terdekat yang berada dibelakang nurul farhana ab jalil ni terime kasih tak terhingge dari aku...time kasih sudi jadi kawan susah senang aku...

No comments: