Sunday, August 14, 2011

rombakan besar besaran....

jumaat lepas last meeting ngan bos ade kabar yang kurang best yang disampaikan...berkuatkuase 15ogos 2011 kiteorang akan menerime bos baru..oleh sebab akauntan 41 yang turun kebawah jadi unit kiteorang akan dikecilkan....maka ade la separuh dari kiteorang akan berpindah unit...tak bestnye...

berdebar2 ati aku ni sebenarnyer...list name da ade cume tunggu surat dari KS jer lagi....ingat lagi kan pasal kejutan aku cite tu?yang mane?ade la..malas aku nak bagi link..korang cari jela dalam bulan julai 2011 tu...masing2 da rase tak seronok nak bekerja sebenarnye...ntah la malas nak pikir banyak2 siap sedia dengan segale kemungkinan yang bakal berlaku...sama ada stay atau tukar...

kalo nak diikutkan memang besar besaran la rombakan ni berlaku....sepanjang 2tahun aku keje ni la paling dasyat lar..selalu pertukaran dalaman jer ni luaran terlibat same....nanti ade perkembangan aku cite la..skang ni memang tak tau pape..ibarat gantung tak bertali la ni..heheheh...doakan esok pagi aku pergi keje dengan semangat baru....

p/s:nak mandi dan tido...esok nak keje dengan hati berdebar2..hehehe...

No comments: