Monday, April 2, 2012

Mira Vs Rizal

Selamat malam...

First n3 dalam bulan 4...gempak tak tajuk kat atas?tak ada la 25 Mac lepas sepupu aku selamat menjadi isteri..entry khas untuk mira dan rizal dalam blog aku kali ni..selamat pengantin baru buat kedua mempelai semoga rumahtangga yang dibina dirahmati dan diredhai oleh-Nya.agak teruja jugak sebab mira ni salah seorang sepupu yang rapat ngan aku...otak gila-gila kot laki bini ni..buat rizal welcome to our big family okeh..tak payah la nak malu-malu..kiteorang ni sume otak tak bape nak center...loklaq kuat kot...gambar kawen mira ngan rizal takde byk pulak cilok kat fb mira punyer kwn2 jela kot..nanti bila cameraman dah upload gambo aku masuk kan dalam ni...

layan kan jela gambar yang ada dalam fb pengantin dan sepupu ku sekalian. nanti kita g karok sesame yer..gian aku nengok korang melalak masa malam berinai hari tu..mentang-mentang suara aku tak berapa nak sedap dari kebiasaan korang lupa diri yer melalak..

Alhamdulillah....selamat..cepat2 berjangkit dengan kak asiah yer...


gambar malam berinai...syok dengan mercun gambar pun tak banyak

pengantin yang gila kuasa menyumbang suara malam berinai...

sanding rumah lelaki kat langat..fuhhh..penat cari rumah pengantin lelaki

No comments: