Friday, April 20, 2012

Pagi Jumaat yang indah~~

Selamat pagi semua...

Pagi jumaat yang indah..sebab esok cutiiiiiiii...yihaaaaaaaaaaaa...aku perlukan rehat yang cukup..penat berkursus selama 4hari walaupun separuh hari tapi balik tempat sambung wat fail kalau tak output bulan ini mesti kritikal...

Aku bukan nak cerita sal kursus pun hari ni cuma nak cakap jarang hari jumaat orang bertungkus lumus buat kerja...hebat sangat wehh kalau semua printer dalam unit aku ni berfungsi kecet..kecet..kecet..semangat sungguh dorang buat kerja..syabas budak PP anda memang terbukti rajin...baik printer baki hutang,printer susulan,printer kematian semua berbunyi..dah macam irama pulak pagi2 jumaat ni...

Ok..tak menahan dengar bunyi printer...ayuh budak PP jom bunyi kan printer untuk hari ini...Wahhh!!semangat sungguh kau kan...sebelum mood rajin aku terbang entah kemana baik start buat kerja..ok la..cukup untuk hari ni hujung minggu aku update pasal lain yer..

p/s:dah macam hujung bulan orang rajin nak kejar output..hihihihi

2 comments:

diari hati said...

amboii, smgtnye cik nurul kte nie..erm, kte jgk yg x bestt.. ;(

Cik Nurul... said...

semangat la sangat kak...lepas je tulis n3 ni mate mcm kena gam kak..lentok kepala kat meja...boleh lena dalam bunyi priter kuat ni..