Tuesday, April 24, 2012

Moga cepat sembuh


Khas buat salwa said..opismate merangkap kawan aku...
Moga cepat sembuh ye wawa...
Semoga kuat menhadapi dugaan yang Allah berikan buatmu...
Hope apa jua keputusan yang kita dapat semua baik-baik belaka yer..
Nak pesan jangan sedih-sedih dugaan Allah buat kita..Allah sayang kalau kita diuji..
Kalau rasa tak berapa kuat kita sandar dekat kawan-kawan rapat supaya kita tak jatuh...
Cepat-cepat keluar hospital tu yer..sunyi la opis tak dengar suara kau wa..
Jangan patah semangat yer dengan setiap ujian yang diberi
Akhir sekali kuat..kuat..kuat...semoga cepat sembuh dan sihat walafiat sentiasa....
Last sekali senyum ok..takmo sedih-sedih...

2 comments:

DeQWa said...

Woww...entry khas untuk aku...aku baru pasan,sory la ek lmbt komen,hihi
TERIMA KASIH NURUL...
bukan ape,aku menangis kerana terharu..rupenye ramai yg syg kat aku,result belum dpt,tggu dri HKL plak,maklum la gomen kan slow sikit la...insyaallah...berkat doa family dan kengkawan semua moga aku sembuh...amin..

Cik Nurul... said...

aku xleh tengok orang sedih2..terikut emosi weh..aku doakan ko sihat walafiat..bebas dari sakit2 ni...InsyaAllah..