Wednesday, May 16, 2012

Dedikasi buatmu...

Selamat pagi..semoga hari-hari mendatang penuh dengan keceriaan..InsyaAllah..

Ok!!hari ini 16 Mei...ada apa dengan 16 mei??special sangat ke kan...special tak special korang yang tentukan..aku cuma nak ucapkan Selamat Hari Guru buat semua guru-guru dan bakal jadi guru..semoga kalian tidak jemu dalam memdidik generasi harapan bangsa..

Kalau diimbas kembali zaman persekolahan paling banyak kenangan manis..dimana kenakalan kita semasa remaja...kalau diingatkan setiap tahun pasti pelajar tertunggu-tunggu hari guru..berebut nak belikan hadiah buat cikgu-cikgu kesayangan kan..macam-macam aktiviti la yang dapat kita buat masa hari guru..(Ok..nak cuci mata intai secret admirer sebenarnyer)

Buat cikgu yang pernah mengajar aku di SK Kepong, SMK Kepong, Politeknik Seberang Perai, Politeknik Port Dickson dan cikgu yang terlibat secara tidak langsung diatas kejayaan aku terima kasih aku ucapkan diatas ilmu yang telah dicurahkan sehingga aku berjaya menjadi seorang insan..Terima kasih cikgu..Jasamu ku kenang sehingga hayat..

p/s: bila nak capai cita-cita jadi cikgu??sudah 25tahun..Jom ambil degree...

No comments: