Wednesday, May 23, 2012

Kenapa???

Salam semua.. 

Kenapa sizukahana87????

Dari aku 17tahun aku cukup suka dengan nickname sizukahana87..terbawak sehingga hari ini..susah nak hilang nickname yang dah aku guna 8tahun lepas..malu jugak dah besar panjang guna nickname budak2 lagi...macam mana boleh dapat sizukahana87 tu sebab kecik-kecik dulu aku cukup obses dengan kartun doremon..dah 1,1 watak dalam tu sizuka aku paling suka...hana pulak hujung nama aku jadi gabungkan dapat la sizukahana87 tu..

Kelakar pulak rasanya kan..korang mesti ada nickname yang korang suka..aku ni entah bila nak berhenti guna nickmane sizukahana87 pun tak tau..hanya masa yang menentukan segalanya...kalau orang kenal aku mesti tau dah nickname aku ni..apa yang aku tak guna dengan nickname tersebut...dah melekat kot dengan aku..sebenarnya dah sebati dalam diri aku...kongsi la nickname korang..nak tau jugak..ok la adios...semoga hari esok lebih baik dari hari sebelumnya...

No comments: