Monday, May 21, 2012

~Graduate sudah~

Selamat malam semua..

Jumaat hari tu kiteorang 1family pergi sabak bernam meraikan Konvokesyen PSIS kali ke-7.Kiteorang gerak selepas zohor ke Sabak Bernam..dan aku agak teruja nak sampai sabak bernam..kiteorang sampai sana dalam kol4 lebih la kot..rehatkan badan semua dalam kol6 lebih aku dengan mak merayau tengok kawasan dengan anep sampai sg. besar kiteorang pergi..

Lepas maghrib kiteorang pergi makan ikan bakar dekat D'Muara Marin Park..macam-macam order baru RM180 tapi itu la..mintak butter prawn sekali dihantar udang goreng tepung gandum..OUT sungguh macam tu jugak sotong menghampakan jela rasanya.nasib la ikan bakar dia sedap boleh diterima tekak lar..kerang bakar pun ok,siakap 3rasa pun ok kailan ikan masin dia boleh lah..Gambar makan malam tak amek pun..dah lapar lupa nak snap2 gambar...

Lepas konvokesyen kiteorang balik solat semua keluar pergi makan mee udang pulak dekat B.N.O..perghhh..memang tip top lah..penuh jer gerai makan kat sana..memang terangkat la makan mee udang special dengan melimpah ruah udang dia..anep dengan angah makan nasi goreng udang..sedap jugak macam mee udang dia..total kiteorang makan dalam RM51.00. Ondaway balik kiteorang cari pulak jus kedondong..sedap rupanya ada masam-masam,pahit kulit tapi memang sedap..

Sampai rumah layan hindustan kejap lepas asar kiteorang gerak balik putrajaya singgah dulu satay hut dekat tanjung karang...wahhhh...gila sedap satay dia..70sen secucuk..order 100cucuk makan dalam keta..gila sedap..tapi jauh sangat pulak kalau nak makan satay sampai tanjung karang kan..memang puas makan 2hari tu..cuma nasi ambeng je tak pergi makan tapi anep beli bawak balik masa hari ahad tu..so percutian kali ni puas sesangat..semua entry makan tak ada gambar..makan mee udang kemain ramai orang segan nak snap gambar makan satay dalam kete segan nak snap malu kot..korang try jela makan mee udang B.N.O dengan satay hut @tanjung karang..

Pasal konvo anep..aku malas nak ulas panjang-panjang jamu jela gambar yang aku upload ni..tengok budak2 ni konvo terasa nak konvo lagi..InsyaAllah...aku akan sambung belajar lagi tapi bukan dalam waktu terdekat ni lah...yang best dapat jumpa buah hati dak anep ni..ok harap-harap boleh go la dengan aku dan kakak ipar aku 2orang tu..








Adik ipar to-be.. InsyaAllah..
Nak selit gak la konvo aku dulu..Jeles tengok anep pakai jubah konvo..doa-doakan aku kuat nak sambung stady balik niat dihati nak ada degree walau macam mana pun sekali..cuma sekarang takdak mood sambung blaja..Ok adios...

No comments: