Sunday, March 6, 2011

weeding VS kawen...

weeding???kawen???same ker..heheheh..saje jer bukak cite sal kawen...minggu ni penat sebab my cousin kawen dan kwn opis kawen jugak...seronok sebenarnye tengok org kawen ni..aku??bile lagi..hadoiii...da bukak la cite sape next pasni nk kawen....oh my God...tidak terkate den...insyaAllah..kalo dah ditetapkan jodoh kawen la jugak kan...ok..ok..back to topic...tak byk gambo kawen yg dpt amik..belah perempuan dpt amik sikit jer..belah lagi???lagi la xdapat amik da kene balik sbb nk kejar lagi 1 weeding....kali ni sepupu aku yg bername faizal yg kawen...pasangan die pulak kak ayu...hope perkahwinan korg berkekalan ke akhir hayat...byk2 tolak ansur dlm rumah tangge dan cepat2 la tambah umat adam..heheheh...tok pezal lak..selamat meninggalkan dunia playboy anda yer...hehehe...

mana gambo dorg kawen???tak byk la aku dapat amik..tambah2 gune henpon murah jer..heheheh..kamera mane pegi...ade jer..nk jimat bateri la..ok2 la...ni yg ade dlm kamere aku dari xdak langsung kan....

 Family pengantin lelaki..merangkap makcik aku..hehehehe..
 penat da pengantin...sampai berpeluh2 la nk tgu amik gambo nie...

 Pakcik n Makcik aku..terselit kat tepi tu mak ayah aku la..hehehe..
 Eh..Eh..Eh..asal terselit tgh2 tu..hahahah..gile kose la pulak an....ni pulak seciput sedare mare..agaknye memasing da penat..yg hade ni jela...
 bile Akila datang tolong..posing sekejap la jwbnyer...nasib la ade budak tecit ni dtg menolong....
 lagi...lagi...rajinnyer die nolong...
ape la pengantin perempuan tu suruh...kat atas pelamin pun buzy lagi ke kak ayu...yg pengantin laki asyik dok menyengih jer..heheheh..

ok la..ni sebahagian dari yang ade...buat Faizal dan Kak Ayu.."Selamat Pengantin Baru" dari Cik Nurul yer...tu kak ayu "Welcome to our group...welcome to our Big Family...." xyah memalu dah..kami sepupu sepapat very2 de sporting ok..hahhaah..macam Cik Nurul la.... mak aiii...saya tetibe jadi tak malu la...hahahah..ok la jumpe esok okey...

Nurul Farhana Ab Jalil@6 Mac 2011, 11.19p.m

No comments: