Wednesday, March 2, 2011

AqilaH Farzana

Hepi Besday Aqilah...1Mac 2011 kila genap 4 tahun...maknenye da 4 tahun la aku pegang title mak lang...hihihi..tua sudah rupenye aku ni...semalam kteorg sambut besday kila kat umah aku...malu2 lak aku nengok dak becok sorg tu...da besa da rupenye anak buah aku sorg ni...da pandai berfikir da pandai kenekan org...penat nak layan soalan2 die yg kekadang tak terpikir dek akal fikiranku ini...penah skali berborak2 sebelum tido kila kuakan soalan "Maklang...kenape ade pagi ngan malam...?" haaaa..amek ko...jwpn yg aku bole beri kat die yg aku pk bole diterime dek akal kila ni ialah..."siang maklang,ibu,ayah,atok,wan g keje..kila ngan adik g skolah...mesti penatkan..bile malam mase tok kite tido..rehat2kan badan esok nk g keje ngan skolahkan.."...nasib la die tak tanye lagi...hihihih..kalo tak ape la aku nk jwb ngan budak becok sorg ni....buat org rindu je ngan budak becok sorg ni...penat layan keletah die..tu blm lagi die merajuk....haahhaha..kate org mak nenek xpe lak..bile kite kate "aqilah ni macam mak nenek la...asyik tanye tu tanye ni"...terus merajuk kat dapor sensorg....alalalala..ciannyer la anak buah maklang sorg ni...maklang harap aqilah besar nnt jadi anak yg solehah,yang dengar kate org tua yg penting jadi my kesayangan selalu yer....
ni kek dari ibu n ayah aqilah....kek tiramisu....sedapppp...

 Senyum Aqilah.....
 dok nak amik gambo2 die sampai kebawah pisau tu kila pegang..hehehe
 Adiah dari pak ngah n mak ngah
 Adiah dari mak lang...nnt nk beli 1 la..gian nk mewarna lagi...hhihihi..
 ni pulak dari Atok ngan Wan tok kila...
 Adiah2 dari kami untuk Aqilah Farzana...
ni rupenye pak ngah ngan mak ngah bagi....maklang yg bukak pembalut adiah tu..cam la besday maklang..heheheh
Aqilah nk lilin kat kek die...time tok potong kek...

ni pulak gambo2 yg diambik secara kandid...tgk la ape akila buat ngan adiah2 die tu...teruje je muke kila..tersenyum2 dpt adiah...comel sgt la pulak mak lang tgk....suke la tu dapat adiahkan...saje jer tanye aqila umur da berape.."da masuk 4 tahun..."...






ok lah..jumpe next entry pulak..kali ni cite sal g family day..da basi cite tu tapi bole la dicitekan dalam next entry ...

Nurul Farhana Ab Jalil@2/3/2011,12.25pm

No comments: