Sunday, March 20, 2011

perasaan....

Jatuh Cinta?????
entah..sebenarnya aku takut untuk jatuh cinta lagi....
bukan serik cinta dulu tidak kesampaian...
tapi entah..aku cukup bahagia memegang status Miss S buat mase ini...
takut aku tidak dapat memberi masa dan perhatian apabila aku terjebak dalam dunia percintaan...
tak sanggup lagi aku kehilangan seseorang yang pernah wujud dalam diri ini...
tetapi aku tidak akan mengelak sekiranya Maha Pencipta membuka hati ini sekali lagi..
siapalah aku mahu menghalang ketentuan Allah...
dimana setiap hambanya telah tercipta berpasangan2...
tidak ku tahu bilakah waktu itu akan tiba...
perasaan aku ketika ini begitu takut untuk berkawan dengan insan bernama lelaki...
entahlah...aku takut berdepan dengan kekecewaan...
bukan mudah aku bangkit dari kelukaan ini...
aku sangka hubungan selama 5tahun akan berakhir dengan kegembiraan tetapi telah ditetapkan hanya sampai waktu itu sahaja...
aku pasti apa yang berlaku pasti ada hikmahnya yang Allah telah tetapkan...
aku sematkan dalam hati kisah aku ini tidaklah seteruk insan lain...pasti ada insan yang lebih terluka berbanding kisah aku...
sekarang aku gembira dengan hidup aku....lebih tenang dan lebih kuat barangkalinya...
untuk kawan2ku yang sedang berbahagia aku tumpang sekali kegembiraan yang korang miliki sekarang...
doakan yang terbaik buat sahabatmu ini...
doakan juga hati ini terbuka untuk menerima cinta yang baru...
kepada sahabat2 yang senasib dengan aku...aku harap bertabahlah sahabat...
sesungguhnya Allah menguji hamba yang dikasihinya...
pasti ada pelangi nan indah selepas hujan ditengahari....












No comments: