Thursday, July 7, 2011

kejutan untuk besday girl minggu depan.....

Nak tisu...nak tisu...nak tisu....nak nanges tak henti2 nie....
oh tidakkkkkk!!!!!berita ape nie...
adekah berite gumbira????entah la tak tau nak kate ape....
aku terime dengan redha...mungkin ade hikmah disebalik cite...
pagi2 lagi aku da terime kejutan...da la awak helpdesk....
bos jumpe kate ade orang datang minang....
peminangan yang bukan best....
huhuhuh...sob..sob..nanges guling2 lagi...(ahhh..gedik la ko kan...)
bos kate awk Nurul Farhana dan Safirah Yusof akan dipinjamkan ke Unit Cek selame 3 Bulan....
haaaaaaaaa...tidakkkkkkkkkkkk....serius la bukan main2..memang ke naik atas....
sedihnye la nak tinggalkan tempat aku nie...da 2tahun lak tu aku dok sini...
walaupun 3bulan tapi rase cam lame jer....
xpe2 aku mengikut arahan pihak atasan jela....
xpayah banyak2 bunyi....ikut jer....
hari isnin bersamaan 11 Julai 2011 da naik atas...
asal la banyak2 name aku jugak la madam pilih...
nak kate aku ni rajin buat keje mane ade.....
merayap ade la....da la suke gelak kuat lagi....
xpela..aku anggap ni sume cabaran tok aku...
wahhhh..lom lagi besday da dapat adiah....
best..best...best..suke..suke..hhihihih...
tapi yang penting aku xleh da gelak kuat2 mcm kat sini...
to korang2..jangan rindu kat aku tau...3bulan tu lame bagi aku....kejap kot kat korang....
pasni sape nak tolong peminjam2 ni sume???
xpela..ade kot budak2 ni nak tolong...so aku rehat 3bulan dari keje2 baki hutang...welcome to cek...

No comments: