Thursday, July 7, 2011

father days

hai korang...da dekat sebulan baru nk update....
nak buat mcm mane takde mase untuk update...
ym pun da lame tak bukak...
kecian kat budak2 ni..terutame geng's aku la...
ujung minggu lak ade je aktiviti..majoriti aku keje 2bulan ni...
nak beronggeng2 pun takde mase...
ni sambungan dari n3 aku dulu... 
kan aku ade kate nak belanje sempena hari bapa...
tak banyak la gambo aku snap...
sebenarnye malu nk amek gambo ni..
kang orang kate jakun lak..hehehe...


yang ni along...merangkap abg aku yang sulong...cik apis ni ayah kpd 2orang anak..buat sementare waktu la..heeheheh...

akila nak makan ape????oder2 je pape maklang belanjer..hahaha..eksyen sungguh aku kan....

yang diraikan....my great ayah...baju wane putih tu la....npak serius je kan..memang pun...yang sebelah tu lak angah..merangkap abg aku no 2..yang ni mmg garang pun..ayah kepade seorang anak buat sementare waktu...hihihih

tengok ape...cepat order cepat,,,haraz da lapa da tuh....heheheh
heheheh...cam tak npak jer kan muke ayah....korang mesti kenal muke hj. Ab jalil tu kan....ok2 la..bagi tengok...jangan korang terpikat da la..tamo kongsi2 ayah ni..xmo tambah2 anak pompuan dah..nak jadi anak tunggal pompuan sensorang je tau..hahaha...gurau jela....

******************************************************************
********************************************
********************
***********
*****
**
*
Hj. Ab Jalil b. Muhammad dan Hjh. Saniah bt Yaakob...buah ati kepade Nurul Farhana...gamba ni anivesary dorang yang ke 29tahun...

No comments: