Thursday, July 7, 2011

sambutan besday kak fira....

Hepi besday kak firaaaaaaaa.....(sahut cepat tau....)
hahahah..da seminggu berlalu baru nak buat n3 tok kak fira...
sori la ye kak..memang sibuk skang ni...
dalam kepale keje...keje..dan keje...
nak cite sikit sal Safirah Yusof ni...
memule aku kenal ngan k.fira ni mase aku masuk keje pade 14 Julai 2009
dekat MOF a.k.a Kementerian Kewangan Malaysia
mase mule2 kak ni b3 dengan geng2 die..kecik2 dan comel2 jer...
dorang ni ber3 jela xde nak campur2 ngan kiteorang yang lain2...
sampai dapat la geng power puffgirl la...hahahah
da la xmo bercampur muke xmo senyum langsung....
tambah2 dak anis tu...sungguh takut tengok muke die...
skang ni dorang ni la jadi kwn2 aku..hiihihi....
memule rapat ngan dorang pun mase aku tolong cari umah sewe tok dorang
kebetulan ade dekat dengan umah aku
asyik lepak umah dorang jela...
ari demi ari jadi rapat...
tak sombong pun dorang ni...agaknye masing2 stress kot...
jela pestime jauh dari keluargekan....
pastu taktau untung nasib camne kan....
back kepade cite asal la kan..
dak anis tanye nak buat ape sambut besday k.fira...
taun lepas kiteorang ikat belon kat kete die..tp taun ni mls la....
nak buat baek jela..(dalam ati takut kang den lak kene..almaklum la minggu dpn besday aku lak...)
so aku ngan anis kongsi duit buat kek...anis sponser gulai tahun makan ngan ketupat
dan aku kuakan duit beli bahan2 spagetti....(nak buat sendiri tak reti...)

ni la menu tok ari tu...da abes da pun..tunggu next time la buat makan2 lagi....

Kad tok Cik Safirah kite...

wane biru pilihan hati untuk diberikan kpd Cik Fira kite tu...

kad dan hadiah yang tak seberape dari aku...taktau la besday girl suke ke tak..

yang ni kek yang kiteorang beli..tahun ni buat jela..hehehe...

kad besar dari kiteorang...heheheh....penat aku gunting2 bende ni...ade lagi ke tak kad nie...

besday girl kene buli..time keje balik keje lak tu...malu..malu..ala..bukan selalu....

suke lak besday girl....

ok la korang...penat da kan bace cite ni kan..pape pun..nak ucapkan buat beberape kali hepi besday kak fira...semoge panjang umo dimurahkan rezeki..senyum2 selalu yer....

1 comment:

diari hati said...

Thanks..i like it..msti la suke tanda p'hargaan tuk korg smua yg sudi wat surprise utkku.pasni kte tgk surprise utk cik sizukahana plk..jeng3..