Tuesday, July 26, 2011

Rompakan..rompakan....

tolong..tolong..tolong...ade rompakan berlaku.....
hehehe...gah sungguh tajuk ko kan nurul farhana..
tak der la..sebenarnyer bende ni berlaku depan mate aku tadi
rompakan bersenjata ker?tak la..rompakan minda jer...
hahahaha...ade ker????mesti la ade....
ok la aku cite..tengah hari tadi aku teringin nak makan KFC
ntah miang sgt tamo g alamanda nak jugak g serdang...
g lak ngan jiran partition sebelah a.k.a nano betty
sampai2 memang la ramai orang beratur
yela lunch hour kan...
so beratur la depan aku ni ade budak skolah 2orang nk makan kfc
depan dorang ade la cine tengah order memacam...
budak kfc ni bungkus2 la ape yg laki cine ni beli
bile da siap semuanye laki cine ni panggil kwn die suh bya...
kwn die lak indie pastu laki cine ni amek semua plastik2 tu trus blah
india tu lak buat2 la rabe poshbag kat pinggang tu ha...
skali die panggil cine tu suh amek duit kat tepi kete
yg kwn die tu dok Aaaaa...tak dengar la kononnyer....
pastu g laki india tu kate kat budak tu jap yer...
terus g kat kawan die tu ha...
yang kiteorang ni tercenggang2 lak..
dalam ati mcm da rase mesti lari punyer
sekali supervisor die g la tgk
MEMANG betul dorang da lari...
kesian la kat budak kfc tu...
macam da nak nanges da...
yela..tak pasal2 kene ganti balik duit tu...
kesimpulan aku buat orang ni da biasa da buat keje2 cmni
yela..muke rileks jer..pastu mesti lebih dari 2orang buat keje ni...
sorang dok dalam kete stanby nak lari..
ingatkan orang rompak kedai emas jer...
KFC pun same...
manusia skang ni macam2 la...
ntah tak paham la aku ngan dorang....

No comments: