Tuesday, October 2, 2012

N3 pertama dibulan Oktober

Selamat pagi

Macam biasa pagi yang suram kebanyakan orang baru nak panaskan badan untuk start bekerja...minggu pertama didalam bulan oktober..akhir bulan September yang macam2 terjadi...ok..dugaan yang Allah nak bagi..mana dengan pas hilang tapi dipermudahkan oleh-Nya untuk jumpa balik mana dengan apeQ meragam di mc'D bangi jam 10malam...minggu depan kena 'bayar hutang' jangan buat2 lupa nak bayar..nanti Allah marah..hutang dengan Allah Wajib BAYAR...dah niat dan janji harus tunaikan...harap-harap dipermudahkan...

Takder benda nak cerita sebenarnya cuma untuk bulan 10 ni aku berjaya menambahkan koleksi novel aku sebanyak SEPULUH buah novel..kikikiki...rak buku sudah penuh mana nak campak novel2 ku itu..minggu lepas sampai hari ni sampai lagi..kompem budak mel kata aku ni gila asyik novel je yang sampai kat mel opis aku ni...nak buat macam mana dah hobi aku ni lebih kearah novelkan...tinggalkan aku dalam kedai buku 1hari 1malam pun aku sanggup...ok..nanti nak hantaran kahwin aku ada novel...(bakal suami sila redhakan minat bakal isteri anda)

Mesti ada yang nak tau publisher mana yang aku selalu borong novel?Ehhh..ada ke?ntah lar..ada ker..takde pun xpe..kan blog aku ni persendirian kan..secret2 jela aku nak menulis ni...kot lah 1hari aku jadi penulis pulak kan...biasanya aku beli on9 jer dekat kaki novel,karyaseni,jemari seni sebab ada diskaun...hihihi..aku ni kalau beli novel banyak kalau bagi diskaun 3,4 ringgit tu dah rasa berbaloi-baloi kot...kalau novel alaf21, buku prima, Fajar Pakeer biasanya dekat MPH jela..ni pun kad MPH pun lama tak guna..dok on9 setiap bulan jer...aku ada impiam kalau sebut sal novel ni..hope tercapai la apa yang aku idam-idamkan ni...




P/S: aku taip entry ni sambil dengar lagu raya...ohhhoiii...raya dah habis baru nak dengar ker....

4 comments:

DeQWa said...

wakakakka....baru nak dgr lagu raye,
aku rase ko dgr lagu raye depavali kot..muahahah...
beli jgn tak beli cik nurul oiii...
kasi kat membe2 yg tak bape nak berkemampuan beli pinjam,leh gitu???hihi..gurau jer....

Cik Nurul... said...

boleh jer..aku bagi pinjam kat orang2 terpilih je...agak2 ko nak baca yang lain gtau la..kalau aku ada beli ok je nak pinjam..hahah...mood raya baru mai la nak dengar lagu raya...

DeQWa said...

dengar lagu raya depavali jer..kekeke..
hindu ,hindustan mariii...muahaha

Cik Nurul... said...

hindustan aku ok lar...lagi tamil..aiyoooo..fenin mak tau..