Saturday, October 6, 2012

Pengantin baru

Selamat malam semua...


Entry khas buat kawan aku...selamat pengantin baru buat Eila dan Fadzli budak opis aku...dorang selamat menjadi suami isteri pada 28/9/2012 bersamaan hari jumaat..tahniah budak korang selamat pengantin baru buat eila dan suami..semoga perkahwinan korang berdua berkekalan hingga ke jannah...selamat berhanimun ke sabah..jangan lupa ole2 untuk nurul yer...semoga perkahwinan korang diceriakan dengan kehadiran baby yer eila..tak sabar nak tunggu eila dgn perut besar..


Tak lupa jugak buat jaja ngan shafiq..selamat pengantin baru buat korang berdua..tak sangka jodoh korang bila dah besar ni kan...padahal masa tadika..sekolah rendah..sekolah menengah takde beramah mesra pun..pandang-pandang gitu jer tapi Jodoh itu kan Rahsia ALLAH beberapa bulan korang beramah mesra di fb terus bertunang dan sekarang selamat menjadi suami isteri...hebatkan kuasa Allah...menyatukan cinta korang...buat jaja..yang dah dewasa selamat pengantin baru semoga ikatan yang korang bina berkekalan hingga ke jannah..semoga perkahwinan korang diberkati Allah dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah...Doakan aku pulak ikut jejak langkah korang lepas ni...doakan jugak aku jumpa bapa penyayang untuk anak2 aku pembimbing aku dunia dan akhirat...InsyaAllah...


1 comment:

eila fazdli said...

thanks nurul...hehehehe... tak sangke lak ade gamba kite....huhuhuhu. tp gambo tu klaka la nurul....hahahahaha....... i malu la....huhuhu