Sunday, October 14, 2012

GELAP!!!!

Selaamt malam sayang-sayangku sekalian...

Walaupun ada secoet yang follow cerita aku ni tapi ok la nama pun blog privatekan...saya tak mahu dikenali sangat tak payah jadi blogger famous amos pun kan...aku dalam dilema sekarang ni sebab macam2 ang terjadi sejak kebelakangan ni...dugaan sungguh..

GELAP!!!aku tak suka gelap...aku suka terang-terang sebab apa??aku kan PENAKUT jadi memang tak suka gelap gelita...nampaknya esok aku kena kerja balik awal sebelum Sang Matahari mengucapkan selamat malam dan Sang bulan menjengahkan diri...ada kaitan ke gelap ngan aku balik malam ke?kan biasa sebulan 2bulan lepas memang hari-hari balik malam ker???

Ni gara-gara gate otomatik tu tak berfungsi dengan jayanya..kena pulak bukak secara manual...oh itu sudah buat hati ini berbelah bagi nak balik malam minggu ni...tak kugagahkan turun kereta bukak gate tu sebab ada lampu besar tajaan TNB depan rumah TAPIIIIIII tadi mak ayah aku balik ari kampung aku keluar rumah tengok GELAP GELITA ok...macam dekat kampung-kampung tu..oh no!!!tak jadi lar aku balik malam sampai lampu dan pagar aku elok balik..

Jadi penakut ni payah weh...banyak teruk dari faedahnya...sebab tu lar aku tak suka aktiviti-aktiviti camping ni..kalau ikutkan sejarah hidup aku cuma 2kali aku ikut kem kat sekolah dulu masa form 1 ngan form 3...taubat lepas tu aku nak join2 aktiviti2 macam ni...dok rumah lagi semangat...ok lah malas nak taip panjang-panjang tapi aku tak suka gelap-gelap ni..nak cerah-cerah jer....

Ok bai...jumpa next entry....nak gosok baju esok nak bangun awal pergi keje pun awal malas nak turun naik kete tutup gate tu..baik pergi keje ngan semua dalam rumah ni...


p/s:Tak boleh lupa black out masa duduk rumah FRIM bangun-bangun tengok gelap gelita meraba cari pintu tak jumpa..TRAUMA..

No comments: