Tuesday, October 9, 2012

Sisi gila Nurul Farhana

Selamat pagi wahai sekalian...



Pagi yang nyaman sebab malam tadi hujan tapi tak tau la betul ke tak tengok luar rumah macam hujan je semalamkan..tetiba aku buat entry sisi gila kat atas tu kan..sebenarnya aku sangat...sangat..sangat MENGANTOK hari ni disebabkan aku cuma dapat tidur 1jam 30Minit jer...

Aku rasa badan aku ni dah ada tanda-tanda orang stress or orang tak cukup rehat la...sebab apa kan sekarang ni aku keje balik kol9 malam setiap hari jadi masa aku nak berehat tu macam kejap jer sebab balik rumah bukannya mandi terus tidur..bukak fb bukak twitter dan sekarang ni aku dah dapat balik kegilaan aku main game kat fb tu hah...haruslah aku tido dekat2 jam12 kan...habis tu tidur aku lena semacam tak dan mimpi nak menjengah hari siang..bangun..bangun..bangun pergi kerja ok...

Semalam aku tak dapat tidur padahal badan dah letih bangat dok opis bukan goyang kaki buat kerja sampai kol 9malam...ohh bukan senang yer nak cari rezeki halal ni..kena keluarkan tenaga tulang 4kerat ni yer...dah aku tak boleh tidur jadi aku baca novel aku yang tebal 1389ms tu sampai habis sambil2 tu aku main game kat fb...dari 12.30 ke 1.30 ke 2.30 akhirnya aku paksa mata tidur jam 3.30pagi sebab aku nak bangun sahur hari kol5pagi...kesimpulannya aku mengantok tahap gaban sebab ni lar....

Aku dah tak semangat nak buat fail-fail peminjam atas meja ni..otak ni dok fikir alangkah best dapat bantal ngan selimut pagi-pagi ni...otak fokus..fokus..fokus..tanggungjawab awak tu kan...amanah dah diberi...kena dengar lagu-lagu semangat aku la jawabnya supaya segar bugar kan...ok la nak print penyata peminjam pastu bukak lagu kuat dan buat kerja....


p/s: rasa bahagia tengok rak buku penuh dengan novel-novel..kegilaan aku yang belum dapat dihapuskan...

No comments: