Wednesday, January 11, 2012

Alhamdulillah...

kesinambungan untuk tahun 2012 ni aku bersyukur dimurahkan rezeki..oleh sebab aku ni salah seorang penjawat awam (Takmo gune perkataan kakitangan dah sbb bukan kaki ngan tgn je wat keje...) untuk tahun 2012 kami dikabarkan bakal menerima kenaikan gaji walaupun tidak banyak tetapi aku bersyukur dengan rezeki yg diberi..

bila gaji da naik taraf hidup makin meningkat dan paling mengembirakan aku telah memiliki harta sendiri...
Alhamdulillah dengan limpahan rezekiMu Ya Allah...selepas beberapa tahun tiada harta yang aku boleh istiharkan tapi untuk 2012  ade la 1...semoga Allah tetapkan hati ini ikhlas dan bertanggungjawab dalam melaksanakan tugas yang telah diamanah kepada ku seperti mana aku yang pernah aku berjanji dulu...

Semoga rezeki yang aku terima dariNya diberkati dan dimurahkan rezeki aku...dan paling penting supaya aku tidak riak dengan rezeki yang diberikan kepada ku dan mendabik dada dengan sebarang harta yang telah aku miliki..Sesungguhnya apa yang aku miliki adalah rezeki dari-Nya...Alhamdullillah..aku bersyukur...

"Kurangkan Kontroversi Tingkatkan Prestasi"

2 comments:

juju said...

peewwiit..cayalah..ehhe..alhamdulillah..syukur..eh?kereta tu aset gk kak.ehhe...akk dh kre complete tau..ada 2 perkara pnting tuh.huhu...tahniah...=)

Cik Nurul... said...

heeeeee...kereta tu harta pertama beli..sayang bangat sama itu apeQ..tapi nama ayah mase beli so takleh istiharkan lagi...hepi sangat ape yg diidam2 mase skolah tercapai dengan izin-Nya....Alhamdulillah...