Friday, January 27, 2012

TAKDER TAJUK...

Assalamualaikum....

Tak jawab dosa....jawab sayang...selamat malam..saja nak buat entry sebelum tidur..tak kerja pun penat kalau kerja lagi penat kot...esok kerja pada hari jumaat..mood???kena kuat kot..biasalah cuti nak kerja balik MALAS.Malam ni sebelum tidur kena tetapkan niat bangun esok kena senyum dan semangat..takmo malas2 yer...

Tadi sempat tengok semanis kurma lagi tajuk boleh tahan hot jugaklah..yang tu nanti lar aku kupas dan simpul pendapat aku...ini semua pendapat aku tidak kait mana2 pihak mahupun menyindir ok..kadang2 tak salah berkongsi ilmu..

Tak payah la cita benda serius dalam ni cuma nak cakap minggu ni ada family gathering dekat rumah sepupu maka dengan itu akan ada lar entry pasal keluarga besar aku kan...masa untuk berkumpul dan merancang aktiviti pada tahun ni selain tu perkembangan family masing2 kot...

Taknak tau ker cuti sebab apa?cuti sebab nak hantar adik balik kem plkn je pun...sampai bercuti ko yer senah...itular bukan nak cakap apa lar...nama pun kakak dan anak mestilah jalankan tugas..tak kisah la cuti pun kalau tak bersyukur dapat kakak macam ni taktau lah...dah hantar ke hentian kajang kiteorang g IKEA pulak..haha3..benda aku boleh cakap..TAK BEST...mungkin sebab takdak arah tujuan tu yang tak best...serabutlah ramai orang dalam tu..pening kepala tengok ramai orang..dah la malas nak merapu panjang2 esok pagi aku coretkan sedikit dalam ni..Sebelum tidur jom kita dengar lagu dekat bawah ni...Selamat malam semua..Wassalam..


p/s:Tak dapat air 100plus pun nak merajuk....Nurul Farhana..Nurul Farhana...Alahai anak mak...

No comments: