Wednesday, January 25, 2012

Random

Assamualaikum...

Tak jawab dosa jawab sayang...sementara tunggu geng join reban jadi aku dengan ringan tangan menaip dekat diari yang kadang2 tak privete pun...segan la orang mintak nak baca apa yang aku tulis ni...kadang2 macam kanak2 ribena pun yer dok menulis..lebih kepada merapu sebenarnya..

Hari ni kan baru start kerja lepas cuti chinese new year kan...memang dah tahu tahap kemalasan sungguh tinggi...tak payah nak kelentong kata rajin...tambah2 ada lawatan 5S dekat unit aku maka bertambah la malas aku nak buat kerja...bukan apa kalau aku buat kerja telinga mesti disumbatkan dengan gaban...layan lagu sambil buat kerja..wahhh..seronok okeh...Pasal lawatan tu sebenarnye ok jer tapi oleh sebab tempat aku menjadi laluan utama maka aku melarikan diri dari bermastautin disitu...tak boleh la orang tgk aku buat keje ni ha..nak nyanyi pun terganggu...(okeh...suara tak sedap..)

Nak dipendekkan cerita hari ini kerja yang aku buat dari pagi sampai petang ialah berborak,mengacau orang lain,berchat dgn geng2,makan,update blog,baca cerpen dan sambung borak...ha3 sungguh takda kerjakan...tapi kalau tengok meja nurul farhana ada jer fail2 belum buat...xpela mood tak sampai lagi jumaat dengan senang hati siapkan kerja tu semua...lupa pulak nak cakap sebenarnya aku dok hadap pc baca cerpen dengan edit picture aku ngan anak2 buah tersayang....macam2 gambar la aku buat....ada ber2..ada ber4...dah jemu tengok wall lama jadi tukar supaya lebih semangat buat kerja...(hahahaha..semakin lama semakin poyo ayat aku dalam ni...)


Yang ni wall lama aku dekat pc tu dah jemu so aku tukar yang baru lepas edit dan cantum2 gambar2 anak2 buah aku...yang kt bawah ni aku tukar sikit la patern dia..nanti bulan 5 aku masuk kan anak buah aku yang baru pulak..asyik gambar dengan anak buah jer..anak sendiri bila lagi???aku tunggu suami penyayang idaman aku yang pernah aku tulis dulu...InsyaAllah tak boleh nak kata bila aku tamatkan zaman bujang..calon belum jumpa lagi...rasanya cukup la aku bercinta lepas nikah..penat la bercinta sakan tapi tiada penghujung...chop2..jangan bagi aku bukak cerita lama la...kata redha dengan ujian Allahkan....


Cantik tak?pandaikan aku edit bagi semua orang perasan muka2 kesayangan aku tu...baru semangat nak buat kerja..sori la bersepah sedikit meja aku...yang gambar budak baju pink tu aku lar..comel kan..comelkan... sebab tu anak2 buah semua comel2 belaka rupanya dapat kecomelan dari sapa...maklang dorang lar...(perasan..Sila muntah..). bila mood tak sampai jadi keje tak jalan jadi otak ni rajin je buat benda lain...hasilnya ini lar...ok la nak join reban geng da masuk jumpa lagi yer..Wassalam..

p/s:Esok cuti....borang dah isi tak isi dalam Hrmis lagi...

No comments: