Monday, January 2, 2012

Entry baru tahun baru...

Selamat tahun baru...Rasa lama pulak tak menulis kat blog ni...
bila sebut je tahun baru mesti masing-masing da ada azam kan...
aku punya azam 2011 ade yang tercapai jadi bawak untuk tahun 2012
ingatkan balik dari bercuti rajin nak menulis tapi yang ado nampaknyer...

untuk tahun 2012 ni aku harap bersinar-sinar la hidup ni...
bukan 2011 tak bersinar cume nak lagi bersinar...
untuk tahun ni kalau diizinkan aku nak jadi lebih baik dari sebelum-sebelum ni...
tutup buku lama buka buku baru orang kata...(InsyaAllah kalau diizinkan..)
lupa apa yang penah terjadi yang tak best jela..orang kata buat apa kenang benda la lepas...

target tahun ni kalau boleh aku nak kawen...(hahahaha...sila cari calon dulu yer..)
itu target jela..jodoh pertemuan kan ditangan-Nya...
siapa kita nak sangkalkan..tapi paling penting tahun ni tahun aku jadi lebih baik dari sebelum ni..
tak kisah la apa yang baik jela...bukan apa umur semakin meningkat dah tak boleh macam budak2..
maklum la kenkadang aku jadi budak tak cukup umur kan...
jadi seperti kat atas aku nak jadi lebih baik dari sebelum ini...

Jadi umatnya yang solehah...
Jadi anak yang baik buat mak ayah..
Jadi kawan yang menyenangkan...
Jadi maklang yang disayangi anak-anak buah..
Jadi pekerja yang cemerlang..
Jadi apa lagi erk???banyak lagi la..InsyaAllah..

untuk korang selamat menyambut tahun baru semoga apa azam korang untuk tahun ni tercapai..doakan aku menjadi manusia yang lebih baik daripada sebelum2 ni....kalau ikut melodi kurang kontrovesi tingkatkan prestasi.....

Nota kaki: Taknak lagu sedih-sedih untuk tahun 2012...

2 comments:

diari hati said...

meh, akak tmbh 1 lg..jadi isteri yg solehah..hahaha~

Cik Nurul... said...

hehehehe....InsyaAllah kak...nak jadi isteri solehah,ibu penyayang sume tula...doakan kite cepat2 jumpe calon suami yang soleh...